בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לעיתון של אדלסון בלאס וגאס יש כסף, אך אין חופש לכתוב על הכל

כתריסר מעובדי "לאס וגאס ריוויו־ג'ורנל" פרשו או פוטרו מאז נרכש העיתון בדצמבר. הם מספרים על חשדנות ועריכה מגמתית

4תגובות
שלדון אדלסון בכנס של ארגון ציוני אמריקה, בנובמבר
J. Savitsky

בסוף ינואר התכנסו קומץ עיתונאים של "לאס וגאס ריוויו-ג'ורנל" בדירת אחד מעמיתיהם. כתבה על תביעה מתמשכת נגד שלדון אדלסון, הבעלים החדש של העיתון, קוצצה בחצי במהדורה המודפסת בהוראת העורך הראשי, והכתבים התמרמרו על מה שנראה בעיניהם כהתערבות בשיקולי המערכת. הם דנו, בין היתר, באפשרות להפסיק לחתום בשמם על הכתבות. "התסכול היה רב, הוציאו הרבה קיטור", אומרת ג'ניפר רוביסון, כתבת שהשתתפה בפגישה. צעדי המחאה לא יצאו אל הפועל בסופו של דבר, אבל המפגש שאורגן בחופזה שיקף את התסיסה שאחזה במערכת בעקבות חילופי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו