זעם, להט ומידע כוזב: כך ניצלה רוסיה את רגשות אזרחי ארה"ב כדי להשפיע על הבחירות

בחינה של מאות פוסטים גילתה כי חברה המקושרת לקרמלין הפיצה סרטונים ותכנים שהעלו אמריקאים כדי להעמיק את הפילוג בין שמרנים לליברלים במדינה. "זה האקינג תרבותי", אמר חוקר באוניברסיטת קולומביה

ניקולס קונפרסור ודייסוק וקבאיאשי, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ניקולס קונפרסור ודייסוק וקבאיאשי, ניו יורק טיימס

סרטונים המתעדים שוטרים מכים אזרחים ברחובות, הונאה לפיה גבר מוסלמי הנשוי לכמה נשים במישיגן אוסף קצבת סעד עבורן, ודיווח על שני יוצאי צבא שנשדדו בליל חורף קר. אף שכולם תועדו ופורסמו על ידי אזרחי ארה"ב, דפי פייסבוק המקושרים לחברה רוסית מעורפלת השתמשו בהם. כעת נראה כי החברה, שהפיצה תעמולה עבור הקרמלין, עמדה בלב התוכנית הרוסית להשפיע על מערכת הבחירות בארה"ב בשנה שעברה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ