בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך הפך שיתוף המידע בפייסבוק מהצלחה למשבר

המטרה של הרשת החברתית היתה למשוך מפתחי אפליקציות לפלטפורמה שלה תמורת מידע על קהלים גדולים יקרי ערך. בדרך משהו השתבש והמידע שאספו חברות זרות נוצל במקרים מסוימים לרעה

10תגובות

ב–2007 נעמד מארק צוקרברג הצעיר על במה בסן פרנסיסקו והודיע שפייספוק פותחת לרווחה את שעריה. פייסבוק לא תהיה יותר תוכנה סגורה כמו כל רשת חברתית אחרת, אמר. במקום זאת, היא תהיה פלטפורמה פתוחה ותזמין מפתחים מבחוץ להוסיף לה אפליקציות ותוכנות. "אנחנו רוצים להפוך את פייסבוק למשהו שדומה למערכת הפעלה", הוסיף. באותה תקופה משכה הודעתו מעט מאוד תשומת לב מחוץ לעולם התכנות, אך מפתחים עצמאיים התחילו עד מהרה לעבוד על אפליקציות שונות ומשונות שנוספו לפייסבוק. הלהיטים הראשונים כללו את Rendezbook, מעין פרוטו־טינדר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו