דונלד וחברים: איך הפכה רשת פוקס לבמה, המקפצה והמגאפון של טראמפ

ב-2011 הודיעה רשת פוקס כי "דונלד הנועז, הבוטה, שאף פעם איננו מתבייש, ידבר מעתה בקול רם וצלול בכל יום שני". יחסי הידידות נהפכו במרוצת השנים להעדפה בולטת של הרשת הפופולרית

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מייקל גרינבאום
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מייקל גרינבאום

ב–2011 הודיעה פוקס ניוז כי אורח חדש יופיע בכל שבוע בתוכנית "פוקס וחברים" (Fox & Friends). מודעת הפרסומת הכריזה כי "דונלד הנועז, הבוטה, שאף פעם איננו מתבייש, ידבר מעתה בקול רם וצלול בכל יום שני בפוקס".

זו היתה תחילתה של ידידות יפה.

כיום, שבע שנים לאחר מכן, הסימביוזה בין דונלד טראמפ לבין רשת הכבלים האהובה עליו רק העמיקה. פוקס ניוז, שפרשניה מגינים במרץ על תוכניותיו של הנשיא ויעדיו, נהנית מרייטינג והכנסות שעולים ללא הרף. וטראמפ מתייחס לרשת כאל מקום נוח ובטוח, שבו הוא יכול להיחשף כמעט ללא ביקורת.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ