מולר חוקר: כך הציעה חברה ישראלית לקמפיין טראמפ להכפיש יריבים ב-2016

בניו יורק טיימס דיווחו שסגן מנהל הקמפיין של טראמפ יצר קשר עם חברת מודיעין עסקי ישראלית בשם Psy-Group, שהציעה להפעיל פרופילים מזוייפים ברשתות החברתיות ולהשיג חומר מזיק על הילרי קלינטון

אמיר תיבון
אמיר תיבון
וושינגטון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיר תיבון
אמיר תיבון
וושינגטון

החוקר המיוחד רוברט מולר, שאחראי על חקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארה״ב ב-2016, בוחן את מעורבותה של חברת מודיעין עסקי ישראלית בקמפיין הבחירות של הנשיא טראמפ - כך דווח הלילה (שלישי) בניו יורק טיימס. על פי הדיווח, צוות החוקרים של מולר אסף מסמכים שמהם עולה כי החברה הישראלית הציעה לקמפיין הבחירות של טראמפ לאסוף מידע מכפיש על מועמדים אחרים בתוך המפלגה הרפובליקאית, ולהקים מערך של חשבונות מזויפים ברשתות החברתיות במטרה להכפיש את המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. לפי הפרסום, חוקריו של מולר ביקשו ממשטרת ישראל להחרים מחשבים הקשורים לחקירה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ