שתיים, שלוש, הקלק: המגייסים של צבא ארה"ב נאלצים להתיישר עם עידן הקורונה

אחרי שלשכות הגיוס נסגרו עבר הצבא לגייס חיילים פוטנציאליים ברשתות החברתיות ובאינטרנט, ורשם שיעורי היענות משביעי רצון. גם שיעור האבטלה הגבוה עובד לטובת המדים, שהופכים למפתים יותר בהיעדר עבודה באזרחות

לוגו אי-פי
אי-פי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו אי-פי
אי-פי

לשכת הגיוס שלו נסגרה בגלל נגיף הקורונה, והסמל הראשון אנתוני הולט נדרש ליצירתיות כדי לעמוד ביעדי הגיוס שלו. השימוש ברשתות החברתיות הוא אחת הדרכים. אבל לגייס שליח של חנות מקוונת זה משהו אחר לגמרי ממה שהכיר. הולט שאל את האיש איך הוא הגיע לעבוד בחנות ווירטואלית. התברר שהוא רצה להיות משיט ספינות, אבל עבודה בחברת שיט באלסקה התבטלה בגלל המגפה. לצבא יש תפקידים גם במים, אמר לו הולט. הוא מצא מקום פנוי בקורס להכשרת מפעיל סירה צבאית, וגייס את השליח.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ