דונלד וחברים: איך הפכה רשת פוקס לבמה, המקפצה והמגאפון של טראמפ

ב-2011 הודיעה רשת פוקס כי "דונלד הנועז, הבוטה, שאף פעם איננו מתבייש, ידבר מעתה בקול רם וצלול בכל יום שני". יחסי הידידות נהפכו במרוצת השנים להעדפה בולטת של הרשת הפופולרית

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מייקל גרינבאום
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
מייקל גרינבאום

ב–2011 הודיעה פוקס ניוז כי אורח חדש יופיע בכל שבוע בתוכנית "פוקס וחברים" (Fox & Friends). מודעת הפרסומת הכריזה כי "דונלד הנועז, הבוטה, שאף פעם איננו מתבייש, ידבר מעתה בקול רם וצלול בכל יום שני בפוקס".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ