בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

במומבאי רוצים לקרר את הרכבת, אבל הבעיה היא הדלתות

רכבות הפרברים הצפופות להחריד ינסו לראשונה להכניס לשימוש דלתות אוטומטיות, אך החשש הוא כי כך הן לא יצליחו לעמוד בעומס הנוסעים

3תגובות

מה על הממשלה לעשות כדי להתקין מיזוג אוויר ברכבת? תחילה צריך לסגור את הדלתות, כמובן. אולם במומבאי התשובה לשאלה זו כלל אינה פשוטה, והיא עמדה במוקד שורה של מחקרים, סקרים ודיונים בהנהלת הרכבת. רכבות הפרברים של העיר, המתוכננות לשאת 1,700 נוסעים, מסיעות בשעות לחץ יותר מ–4,000 בני אדם, והצפיפות בהן מגיעה לעתים ל–16 נוסעים במטר מרובע, מצב היוצר חיכוך פיזי רב ומעלה עוד את הטמפרטורה בתוכה עד שהיא הופכת למעין מערכת אקלימית נפרדת. אתה לא עולה על רכבת כזאת. אתה מאפשר לעצמך להיסחף אל תוך מערבולת נעה של גופים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו