לוגו רויטרס
רויטרס

מהאמהות שמעדיפות להכין לילדיהם טוסט לארוחת הבוקר ועד תושבי הערים הנוהרים למאפיות במרדף אחר הבגט או הקראוסון — דרום קוריאה מאבדת את תיאבונה לאורז ומחליפה אותו בחיטה. אך מדינה אסייתית זו, בה הלחם והעוגות דחקו את האורז והקימצ'י מהארוחות, אינה לבד. המגמה נראית גם בשכנותיה. 

בסין, הגיע הביקוש לחיטה בשנה שעברה לשיא: 118 טונות נצרכו. בנוסף על מכירות שיא של פיצה וצריכת שיא של איטריות, עולה גם הביקוש לעוגות ומאפים. "זהו סמל לסגנון חיים", אומרת לינדה לי, אנליסטית בכירה בסניף הסיני של חברת המחקר מינטל. "הצרכנים מלווים את העוגות והמאפים בקפה ופטפוטים, זהו בילוי עם חברים".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ