בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תעמולה למותגים: הצרכנים בצפון קוריאה מתעוררים, וענף הפרסום בעקבותיהם

במשך עשורים היו פרסומות דבר נדיר במדינה הקומוניסטית. אך עם התרופפות אחיזת השלטון בכלכלה החלו מופיעים ניצנים לענף הפרסום: בירידי סחר, על מסכים ברכבות וכחסויות לאירועי ספורט

4תגובות
בתצלום נראה מנהיג המדינה בוחן צנצנות במפעל
KCNA/רויטרס

על אף שבמשך עשורים הפיצה שושלת קים אידאולוגיה קומוניסטית בצפון קוריאה ורדפה אחר תומכי קפיטליזם, אחיזתו האיתנה של השלטון בכלכלה המקומית החלה מתרופפת. בניגוד לדיווחים קודמים על התפתחותו של שוק אפור ענק המורכב מהמוני סוחרים זעירים העוסקים בסחר היקף קטן כדי להתקיים, כעת ניכר כי חברות מנסות לפנות לקהלים גדולים באפיקים חדשים. בעוד מופיעים ניצנים לכלכלת צרכנים, עולה השאלה כיצד ניתן לפרסם מוצרים כשרוב שטחי הפרסום נמצאים בשליטת המדינה. מומחית אחת לנושא, טינה קאנגארתנאם מחברת יחסי הציבור "אסיה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו