תעמולה למותגים: הצרכנים בצפון קוריאה מתעוררים, וענף הפרסום בעקבותיהם

במשך עשורים היו פרסומות דבר נדיר במדינה הקומוניסטית. אך עם התרופפות אחיזת השלטון בכלכלה החלו מופיעים ניצנים לענף הפרסום: בירידי סחר, על מסכים ברכבות וכחסויות לאירועי ספורט

"הארץ"
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
"הארץ"

על אף שבמשך עשורים הפיצה שושלת קים אידאולוגיה קומוניסטית בצפון קוריאה ורדפה אחר תומכי קפיטליזם, אחיזתו האיתנה של השלטון בכלכלה המקומית החלה מתרופפת. בניגוד לדיווחים קודמים על התפתחותו של שוק אפור ענק המורכב מהמוני סוחרים זעירים העוסקים בסחר היקף קטן כדי להתקיים, כעת ניכר כי חברות מנסות לפנות לקהלים גדולים באפיקים חדשים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ