סרטוני אנימציה ושירי היפ-הופ: סין מנסה לכבוש את דור המילניום

התעמולה המיושנת של המפלגה הקומוניסטית כבר לא משפיעה על הדור שהגיע לבגרות בשנות ה-2000. הנשיא שי דרש שמפעל התעמולה העצום במדינה יתחיל להשתמש בכלים של ניו מדיה

ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניו יורק טיימס

סרטון האנימציה הקצר נפתח בג'ינגל קליט וקריקטורה מחמיאה במיוחד של נשיא סין שי ג'ינפינג. לאחר מכן יש מונטאז' צבעוני שמהלל את ממשלו של שי, שלדברי הסרטון משפר את חיי הסינים במה שעשויה להיראות כמו מדיניות מעט שולית: תקנות שמאפשרות הזמנת מוניות אונליין. הסרטון, שעשיר באנימציה צבעונית ואפקטים קוליים, לא מרגיש כמו תעמולה. אבל היוצרים שלו, 15 חברי צוות, הקדישו חודשים ארוכים לפרטים הקטנים ביותר, כמו החיוך המדויק של שי. המשימה שלהם היא לקדם את שי ואת מפלגת השלטון הקומוניסטית בקרב בני דור המילניום חובב הרשתות החברתיות. "אין בסרטון שפה יבשה או מונחים פוליטיים", אמר מנכ"ל חברת הדיגיטל שהפיקה את הסרטון, מא צ'אנגבו. "אנשים יכולים להתחבר אליו".

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ