דובי פנדה, לימודי שפה ושיעורי בישול: סין מנסה לקנות את אהדת העולם בכסף

כשבסין הבינו שלהיות מעצמה זה לא מספיק כדי לעורר חיבה בעולם, החלה הממשלה לשפר את תדמיתה ולהשקיע בכך 10 מיליארד דולר בשנה. ולמרות זאת, היא לא מצליחה לקנות את כל האהבה שהיא רוצה

לוגו אקונומיסט
אקונומיסט
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
לוגו אקונומיסט
אקונומיסט

תצלומים של סין מתנוססים על שלט חוצות אלקטרוני עצום בטיימס סקוור שבלב ניו יורק: מקדשים עתיקים, גורדי שחקים מוארים באור ניאון ושדות אורז שטופי שמש. שינהואה, סוכנות הידיעות הממלכתית של סין מכריזה על ה"פרספקטיבה החדשה" של ערוץ הטלוויזיה בשפה האנגלית. בבירת קמבודיה, פנום פן, משחקים ילדים מתחת ללוחות מודעות שעליהם פרסומות למתחמי מגורים מנקרי עיניים במרכז העיר, שאותם בנו סינים. לקונים מובטח "סגנון חיים חדש". ילדים בכל העולם לומדים מנדרינית בתוכניות שממשלת סין מממנת. ילדים המשתתפים בתוכניות כאלה בדלאוור שבארה"ב לובשים גלימות סיניות מסורתיות וקדים למוריהם ביום קונפוציוס.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ