בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גלידה כן, דאודורנט לא: ניסיונות מותגי המערב לחדור לסין נתקלים בחסמים תרבותיים וגנטיים

אפל וסטארבקס מצליחות מאוד בסין, אך מוצרי היגיינה דוגמת טמפונים חווים כשלון חרוץ. במדינת הענק שבה חשוב להראות מצליחנים, יש מותגים שמסייעים לצעירים להראות כאלה - ויש מוצרים שלא

15תגובות
סניף סטראבקס בשנחאי, ב-2013. ענקית הקפה הצליחה במדינה
Bloomberg

לפני עשור הביאה יוניליבר לסין את הדאודורנט שלה, רקסונה, וחלמה על שוק של 2.6 מיליארד בתי שחי. החלום נראה מבטיח: הצרכנים במדינה התחילו לבזבז יותר, וההכנות למשחקים האולימפיים בבייגין העניקו לסינים תחושה שהם קוסמופוליטיים, ונראה היה שיסכימו לנסות מוצר היגיינה מערבי. "במדינות רבות יצרנו לרקסונה שווקים חדשים ממש מאפס ולא חשבנו שנתקשה לעשות זאת גם בסין", אמר פרנק ברייקן, מנכ"ל יוניליבר לשעבר בסין, "היתה לנו תוכנית שאפתנית במיוחד". אך הבדלים תרבותיים ופיזיולוגים סיכלו את התוכנית. כיום, על פי ההערכות,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו