פרחים בקנה

המיתוג מחדש של הקלצ'ניקוב: הרובה שמביא שלום

סרטון הפרסומת החדש לתאגיד הנשק מתעלם מההיסטוריה הבעייתית שלו ומצהיר כי הוא "איפשר ללוחמי חופש להשיב מלחמה נגד צבאות קולוניאליסטיים"

שון ווקר, גרדיאן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שון ווקר, גרדיאן

היצרנית הרוסית של רובה הסער קלצ'ניקוב הציגה השבוע מסע פרסום למיתוגו מחדש ככלי לשמירת שלום, תוך התעלמות מהסנקציות שהטילה ארצות הברית על ארץ הייצור, בעקבות המשבר באוקראינה. קונצרן קלצ'ניקוב - מותג מתרחב הכולל, לצד רובה הסער המפורסם, גם כלי נשק למטרות ציד וספורט - שכר את שירותיה של חברה רוסית מובילה כדי שתעצב מחדש את הרובה ותחדש את תדמיתו העולמית, למרות הפסקת ההזמנות מארצות הברית ומקנדה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ