בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התוכנית להחזרת רחובות ברצלונה לתושבים יצאה לדרך

איסור על תנועת כלי רכב ב–60% מרחובות העיר יצמצם את זיהום האוויר והרעש, העולים לתושבים בחייהם. על החסר יענו מערכת תחבורה ציבורית חדשה והארכת שבילי אופניים במאות קילומטרים

16תגובות

כחלק מניסיונן של ערים גדולות להתרחק משליטת המכוניות הכריזה ספרד על תוכניות שאפתניות: צמצום נפח תנועת כלי הכב הממונעים ב–21%. התוכנית התחבורתית נועדה לטפל ברמות הזיהום והרעש החריגות בעיר ברצלונה, אך היא אינה מסתכמת בכך. מרכיב מרכזי בה – הטלת איסור על תנועת כלי רכב בכ–60% מרחובות העיר – צפוי לשחרר רחובות רבים בעיר ולהופכם ל"מרחבים אזרחיים". באופן זה מבקשים הוגי התוכנית ליצור "סופר־בלוקים" (Superblocks) — מיני־שכונות שסביבן תזרום התנועה והחללים שיווצרו בהן יעוצבו מחדש "כדי למלא את העיר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו