בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם ללגום שמפניה או בלאדי מרי בגובה 30 אלף רגל

חברות תעופה, שעל תפריטיהן נמתחת בדרך כלל ביקורת קשה, מתחילות לקחת ברצינות את השפעת תנאי הטיסה על משקאות אלכוהוליים: מהשינויים בלחץ האוויר ועד כלי הפלסטיק

תגובות
בר משקאות במטוס של חברת התעופה הקטארית דובאי איירווייז, ב-2015
בלומברג

מייקל ביירגסו היה הראשון שבישל בירה במיוחד לטיסות. מאז 2014 יצרה החברה שלו, מיקלר, שמרכזה בקופנהאגן, עשרה סוגי בירה לחברת התעופה SAS. השנה הוא מצפה להציג שישה סוגים נוספים, מהמבשלת שלו מחוץ לגנט בבלגיה. חברת התעופה הסקנדינבית כבר רכשה ממנו כשני מיליוני פחיות ובקבוקי בירה. "זה הופך טרנד, כי יש תחרות גדולה על חוויית הלקוח", אומר ביירגסו, והוסיף כי חברת תעופה אחרת פנתה אליו. "SAS מוציאה המון אנרגיה על מזון ושתייה". אחרי כמה ניסויים, כולל שתיית 25 סוגי בירה בגובה 30 אלף רגל, הסיק ביירגסו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו