האם ללגום שמפניה או בלאדי מרי בגובה 30 אלף רגל

חברות תעופה, שעל תפריטיהן נמתחת בדרך כלל ביקורת קשה, מתחילות לקחת ברצינות את השפעת תנאי הטיסה על משקאות אלכוהוליים: מהשינויים בלחץ האוויר ועד כלי הפלסטיק

קימיקו דה פריטס טמורה' ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
קימיקו דה פריטס טמורה' ניו יורק טיימס

מייקל ביירגסו היה הראשון שבישל בירה במיוחד לטיסות. מאז 2014 יצרה החברה שלו, מיקלר, שמרכזה בקופנהאגן, עשרה סוגי בירה לחברת התעופה SAS. השנה הוא מצפה להציג שישה סוגים נוספים, מהמבשלת שלו מחוץ לגנט בבלגיה. חברת התעופה הסקנדינבית כבר רכשה ממנו כשני מיליוני פחיות ובקבוקי בירה.

"זה הופך טרנד, כי יש תחרות גדולה על חוויית הלקוח", אומר ביירגסו, והוסיף כי חברת תעופה אחרת פנתה אליו. "SAS מוציאה המון אנרגיה על מזון ושתייה".

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ