בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מלזניה של קולגייט ועד המונופול של טראמפ: מוזיאון הכישלון מבטיח להפוך להצלחה

סמואל ווסט, חוקר ופסיכולוג ארגוני שוודי, החליט לפתוח את המוזיאון דווקא כדי לקדש את הכישלון על פני המרוץ אחר ההצלחה. בין המוצגים - משקה הקפה של קוקה קולה ומחווה לקדחת הטוויטר

5תגובות

האם לזניית בשר קפואה שעל אריזתה מתנוסס מותג משחות השיניים "קולגייט" היתה יכולה להפוך למאכל אהוב בבתים רבים? בדיעבד נראה שהסיכויים לכך היו שווים בערך לסיכויי הצלחתו של המשקה הקל בטעם קפה בשם "בלאק" שקוקה קולה ניסתה לשווק במשך שנתיים תמימות – עד שהתייאשה. אך האם כישלונות שיווקיים מהדהדים אלה ואחרים הם סיבה לבושה? לפי סמואל ווסט, היוזם של "מוזיאון הכישלון", שעתיד לקום בעוד כמה שבועות בעיר הלסינגבורג שבשוודיה, ההפך הוא הנכון. "אני חושב שאני לא היחיד שנמאס לו מהדימוי השטחי שהכל מושלם", אמר ווסט,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו