בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אוסלו לא הצליחה לאסור על מכוניות - אז היא ביטלה את מקומות החניה

בירת נורווגיה החליטה להפוך לעיר האירופית הראשונה שתאסור נסיעת מכוניות במרכזה, אך תגובת הנגד היתה חריפה ואילצה אותה לנקוט צעדים מתוחכמים יותר

48תגובות
עומסי תנועה באוסלו בשנה שעברה
פרדריק בירקנס/בלומברג

באחד מימי הקיץ שעבר קיבל נילס סנדברג, תושב שכונת פרוגנר שבמרכז אוסלו, הודעה. "בישרו לי בקצרה שמקומות החניה ברחובות השכונה ייעלמו לטובת שבילי אופניים", אמר סנדברג. הוא שוחח עם שכניו והבין שכולם קיבלו את אותה ההודעה. "היינו בהלם מוחלט", סיפר. מספר בעלי המכוניות בפרוגנר גדול מאשר ברבעיה האחרים של בירת נורווגיה ועומד על 38% ממשקי הבית, לעומת 30% בשכונות אחרות במרכז העיר. רעיון הוויתור על חניות לטובת שבילי אופניים ממש לא מצא חן בעיני התושבים. "אנחנו לא מתנגדים לרכיבה על אופניים" אמר סנדברג, שמוביל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו