טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בריטניה הכריזה מלחמה על פרסומות שמקדמות סטריאוטיפים מגדריים

דו"ח רשמי במדינה קבע כי סטריאוטיפים כאלה עלולים להזיק לילדים ולמבוגרים. בהתאם, הרגולטור הודיע כי ייאסרו פרסומות שמחפיצות נשים ומקדמות דימויי גוף לא בריאים

תגובות
פרסומת לפורמולה לתינוקות בבריטניה. התינוק גדל להיות מתמטיקאי, התינוקת הופכת לבלרינה
מתוך ערוץ היוטיוב

באחת הפרסומות לפורמולה לתינוקות נראים תינוקת שגדלה והופכת להיות בלרינה ותינוק שהופך למתמטיקאי. בפרסומת אחרת, על משקה המסייע לירידה במשקל, שואלים אם הגוף של הצופות "מוכן לחוף" ונראית בו אשה לבושה בביקיני, שגופה השזוף מקדם — לדברי מתנגדים — סטנדרטים לא מציאותיים של יופי. בפרסומת שלישית, למשחק הווידיאו "משחק המלחמה", נראית השחקנית האמריקאית קייט אפטון רוכבת על סוס כשלגופה בגדים מעטים בלבד, דבר הגורם לכאורה לחשוב שמנהיגוּת יכולה להיות מושגת רק אם האובייקט נחשק מינית. בתגובה לפרסומות האלה ולדומות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות