איליאנה מאגרה, ניו יורק טיימס
איליאנה מאגרה, ניו יורק טיימס

באחת הפרסומות לפורמולה לתינוקות נראים תינוקת שגדלה והופכת להיות בלרינה ותינוק שהופך למתמטיקאי. בפרסומת אחרת, על משקה המסייע לירידה במשקל, שואלים אם הגוף של הצופות "מוכן לחוף" ונראית בו אשה לבושה בביקיני, שגופה השזוף מקדם — לדברי מתנגדים — סטנדרטים לא מציאותיים של יופי. בפרסומת שלישית, למשחק הווידיאו "משחק המלחמה", נראית השחקנית האמריקאית קייט אפטון רוכבת על סוס כשלגופה בגדים מעטים בלבד, דבר הגורם לכאורה לחשוב שמנהיגוּת יכולה להיות מושגת רק אם האובייקט נחשק מינית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ