${m.global.stripData.hideElement}

 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אתר החדשות שהביא את התקשורת בצרפת למאה ה-21 והוביל לחקירת סרקוזי

לפני עשור, מייסד Mediapart לקח הלוואה כדי לשלם לעיתונאים ופרסומיו הושמצו. מאז, תחקיריו הכניסו שר לכלא ואמינותם ממשיכה לאיים על פוליטיקאים. הצצה לאתר שמקבל מימון רק מקוראיו

6תגובות
סרקוזי וקדאפי, ב-2007
ERIC FEFERBERG/אי־אף־פי

זה התחיל בקבוצת עיתונאים מיואשים שמאסו בתקשורת הממוסדת והפך לאתר תחקירים שמפחיד את כל מי שיש לו מה להסתיר בצרפת. האתר Mediapart מכתיב זה עשור את סדר היום החדשותי במדינה וחשף כמה מהשערוריות הגדולות בצרפת, בהן זו שבגינה עוכב אתמול (שלישי) לחקירה הנשיא לשעבר ניקולא סרקוזי.  צוות החוקרים של האתר ידוע בשקדנות ואמינות. אם תחילה הבכירים שנגדם יצא השמיצו את עיתונאיו כמגננה, היום מעטים יעזו לתקוף את אנשי Mediapart. ייחודי עוד יותר — האתר רווחי למרות היותו נטול פרסומות, חסר תומכים עשירים או סיוע ציבורי....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#