בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

היציאה מהאיחוד האירופי עלולה לעלות לבריטניה בפקק של 25 ק"מ

בעוד שכיום רק 2% מהמשאיות שמגיעות לנמל המעבורות דובר מביאות סחורה מחוץ לאיחוד, אחרי הברקזיט זה עשוי להפוך ל–100%. או אז התורים ישתרכו וייצרו פקק אדיר ממדים

תגובות
משאיות בדובר. כיום רק 2% מהן מביאות סחורות מחוץ לאיחוד
DANIEL LEAL-OLIVAS / AFP

המשאיות רועמות בלא הפסק בדובר, נמל המעבורות העסוק ביותר בבריטניה. הן עוברות אחת לכמה לדקות. מי לכיוון צרפת, מי מצרפת לכאן, ואז הן עושות את דרכן במדרון התלול במצוקים הלבנים המפעימים של העיירה. אולם ענן כבד תלוי ועומד מעל זרם המשאות האינסופי הנע מאירופה ולאירופה, והוא הרבה יותר סמיך ומטריד מהערפל העולה מתעלת למאנש. מתוך אלפי המשאיות החולפות על פני דובר בכל יום, פקידי המכס הבריטיים עוצרים רק קומץ. הסיבה? בריטניה וצרפת חברות באיחוד האירופי ובאיחוד המכסים שלו, מה שמייתר את הצורך לבדוק את מרבית...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו