גרמניה יורדת מהפסים: הרכבת הלאומית, שהיתה מופת לדיוק, קורסת

אחרי שנים שבהן השקיעה דויטשה באן, מפעילת הרכבות הגדולה באירופה, את מרב המאמצים מחוץ לגרמניה, כעת היא משלמת את המחיר ברציף הביתי - ורבים רואים בכך סימפטום לבעיות הממשלה

לוגו גרדיאן
גרדיאן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
לוגו גרדיאן
גרדיאן

אחד ממוסדות הציבור היעילים, המדויקים והאיכותיים בגרמניה היה במשך השנים הרכבת הלאומית, דויטשה באן, אבל בחודשים האחרונים נראה שמשהו משתנה: רכבות רבות מאחרות או מבוטלות, סדקים מתגלים בגשרים והעובדים הממורמרים שובתים לעתים קרובות. כל אלה עוררו גל בדיחות, ירידות ותלונות מביכות כלפי תפארת התחבורה הגרמנית, ובעקיפין גם כלפי הממשלה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ