המחאה ברוסיה לא משודרת, אבל היא מועברת ביוטיוב

מתנגדי פוטין כמעט ולא מוזכרים בכלי התקשורת המנוהלים על ידי הקרמלין, אולם ראיונות איתם זוכים למיליוני צפיות ברשת, וקוראים תיגר על הטלוויזיה הממלכתית

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

הטלוויזיה המיינסטרימית ברוסיה, אשר הקרמלין מנהל, כמעט ואינה מזכירה את להקת הפאנק שמתנגדת לפוטין פוסי ריוט, או את איש האופוזיציה הבולט במדינה אלכסיי נבלני. אפשר לשכוח מהשיח הפמיניסטי, או מבדיחות על חשבון הממשלה או רוסיה עצמה. "הרשויות שולטות בכל החלק החברתי־פוליטי של הטלוויזיה", אמר לאוניד פרפנוב, מגיש חדשות עצמאי שסולק מהטלוויזיה הממלכתית ב–2004 משום שהיה ביקורתי מדי כלפי הממשלה. "מסיבה זו אי אפשר להתייחס לשידורים אלו כעיתונות – זוהי רק תעמולה. הם פשוט עובדים של הנשיא".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ