${m.global.stripData.hideElement}

 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מדוע הופסקו שידורי ערוץ ערבי חדש הפועל מבחריין שעות אחרי שעלה לאוויר?

ערוץ "אל-ערב", שהוקם בכסף סעודי, ראיין את אחד מבכירי האופוזיציה השיעית בממלכה הקטנה בשם "החופש העיתונאי". בבית המלוכה הבחרייני לא אהבו את הפרובוקציה הזו

תגובות

ערוץ טלוויזיה חדש בבחריין, שהקמתו מומנה על ידי סעודיה, ירד היום (שני) מהאוויר, שעות ספורות לאחר שהחל את שידוריו וקיים ראיון ממושך עם פעיל האופיזיציה השיעית חליל אל-מרזוק. מאחורי הערוץ החדש עומד הנסיך הסעודי אל־ואליד בן טלאל, שמשפחתו מושקעת בעוד מספר רב של חברות ענק בינלאומיות ובהן טוויטר, אפל וסיטיגרופ. עובדי ערוץ "אל־ערב" הודיעו בדף הטוויטר של הערוץ כי הפסיקו את השידורים "מסיבות אדמיניסטרטיביות וטכניות" וכי הם מקווים לחזור למסך בקרוב. בפועל, הפסקת השידורים היא תוצאה של הוראה לא צפויה מצד...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#