בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רכבת מסין לאילת

97תגובות

בחודש שעבר אושרה התוכנית לסלילת קו רכבת לאילת. מצפים ממנה שתהיה תחליף, ולו גם חלקי, לתעלת סואץ, ותשמש להעברת מכולות מים סוף לים התיכון וליעדים נוספים בארץ. אורך המסילה החדשה יהיה 173 ק"מ והיא תעבור על פני 63 גשרים באורך כולל של 4.5 ק"מ, ובחמש מנהרות שאורכן הכולל קרוב לעשרה ק"מ. לפי התכנון רכבת הנוסעים תעבור את המרחק ממרכז הארץ לאילת בשעתיים. מאחר שעלות הבנייה מוערכת ב–30 מיליארד שקלים, מחפשת הממשלה גופים שישתתפו בעלות או שייקחו על עצמם את הפרויקט. בין היתר נבדקת האפשרות שממשלת סין תשתתף...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו