על מצוקת המענה הטלפוני

יוסי קליין
יוסי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יוסי קליין
יוסי קליין

נציגינו עסוקים בפניות קודמות. פעם היו אומרים "תבוא לכאן, זה לא לטלפון". מה לא היה לטלפון? הכל. היית עולה על אוטובוס, עובר ביטחון, לוקח מספר, עומד בתור ובסוף יושב מול פקיד שאוכל סנדוויץ' גבינה צהובה, ומשגיח עליך בעודך ממלא טופס. ימי הגבינה הצהובה עברו. לך תמצא היום בטלפון מישהו שיגיד לך שזה לא לטלפון. את הפקיד מחליף המענה הקולי. המענה הקולי נועד, כאילו, להקל עליך, אבל באמת הוא מגן על מי שאתה מחפש. אתה מחפש מישהו, והוא מתחבא מאחורי המענה הקולי. המענה הזה הוא ג'ונגל של צמתים שכל אחד מהם מוליך לצמתים אחרים. יש כאלה שמובילים לשבילים שרגל אדם לא דרכה בהם. כדי לא להגיע לשם צריך להתאים להגדרה של המענה הקולי, אחרת אתה נזרק שוב לתפריט הראשי. התפריט הראשי הוא הסוף. זו שממה, ישימון, מדבר ציה, הקול היחיד ששומעים בו הוא צליל של תפוס.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ