בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עקרון העונג

11תגובות


 בניגוד למה שנהוג לחשוב, מנחי מורים, מורים, מפקחות, מנהלות - כולם סבורים שצריך להכניס חדשנות חינוכית להוראה וללמידה. וכולם מדברים על המחסום של בית הספר התיכון. כשמגיעים לתיכון, פתאום חדשנות אינה אפשרית. הכל יודעים למה: בגלל הבגרויות. גם בתי ספר חדשניים נהדרים, שחרתו על דגלם במשך שנים ארוכות למידה אחרת – "עוזבים הכל" לקראת הבגרויות ומתחילים להריץ תקצירים, סיכומים ושאר דרכי שינון, לקראת הבחינות, שכולם יודעים שהן הכי חשובות. בתי ספר "רגילים" עושים את אותו הדבר, וגרוע מכך. הכל יודעים שזאת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו