בין אשטון קוצ'ר לשיווק השקמה

עמית נויפלד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עמית נויפלד

חילופי הציוצים בין אשטון קוצ'ר לחשבון הטוויטר של תאגיד וולמארט הצליחו לככב כמעט בכל פינה ברשת בימים האחרונים. לאחר שבחשבון התאגיד פורסמה יוזמה של סניף מקומי לאסוף מזון בעבור עובדיו העניים, פנה השחקן לרשת בשאלה, מדוע אינה משלמת שכר הולם לעובדיה, כזה שימנע מהם להזדקק לתרומות מזון על מנת לחגוג את חג ההודיה הקרב ובא.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ