בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בין אשטון קוצ'ר לשיווק השקמה

7תגובות

חילופי הציוצים בין אשטון קוצ'ר לחשבון הטוויטר של תאגיד וולמארט הצליחו לככב כמעט בכל פינה ברשת בימים האחרונים. לאחר שבחשבון התאגיד פורסמה יוזמה של סניף מקומי לאסוף מזון בעבור עובדיו העניים, פנה השחקן לרשת בשאלה, מדוע אינה משלמת שכר הולם לעובדיה, כזה שימנע מהם להזדקק לתרומות מזון על מנת לחגוג את חג ההודיה הקרב ובא. בהמשך השרשור ניסתה החברה להציג את היוזמה ככזאת המראה כי וולמארט היא בעצם חברה משפחתית, שהעובדים בה דואגים זה לזה, אולם דומה שטענות אלה מתגמדות לעומת אומדן הרווחים של החברה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו