השקר הגדול
 של הבינתחומי

דוד אנוך
דוד אנוך
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דוד אנוך
דוד אנוך

המרכז הבינתחומי מנסה לטפח לעצמו מוניטין של מצוינות. בשני מאמרים שהתפרסמו כאן באחרונה ("TheMarker, 14.4 ו"הארץ" 18.4) נמתחה ביקורת על המוסד כמסמל עידן של קפיטליזציה של האקדמיה, כמשקף תהליכי עומק דומים בחברה הישראלית, וכנוטל חלק בקיבוען ובחיזוקן של מגמות חמורות אלה. אבל לצד ביקורת מוצדקת זו, מאמרים אלה מקבלים, באופן בלתי ביקורתי, את המסר השיווקי של המרכז הבינתחומי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ