בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מירי רגב והנחש של מיכלאנג'לו

144תגובות

השחקנים משתנים, המחזה נשאר דומה באופן מחשיד. כמעט 500 שנים לפני שמירי רגב חלמה לצאת במתקפה חזיתית נגד המופעים הלא צנועים לשיטתה בפסטיבל ישראל, עשה זאת הממונה על הטקס בארמון האפיפיורי. שמו היה ביאג'יו דה צ'זנה, והוא היה דמות מפתח בוותיקן של תחילת המאה ה–16. בשלהי הקריירה שלו שירת דה צ'זנה לצד האפיפיור פאולוס השלישי לבית פרנזה, שבעבורו השלים מיכלאנג'לו את ציור "יום הדין האחרון" בקפלה הסיסטינית. את היצירה הנודעת הוזמן מיכלאנג'לו לצייר באותו חלל שבו הדהים את תושבי רומא כשלושה עשורים קודם לכן...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו