בית המכפלה, אחי, המכפלה!

נועה אסטרייכר
נועה אסטרייכר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נועה אסטרייכר
נועה אסטרייכר

כל מתווך מתחיל יודע, שנכס במיקום טוב מוכר את עצמו. ואם המיקום לא טוב? ממתגים את הנכס: קוראים לו על שם אטרקציה כלשהי, גם אם בינו לבין האטרקציה מפרידים 15 מחלפים ואתר הזרמת שפכים. כך, למשל, מוסכים שהוסבו לדירות סטודיו מעל נתיבי איילון משווקים כיום כ"פאתי מתחם שרונה" ומגדלים על אי תנועה מפויח ברמת גן ממותגים כ"סוהו של הסיטי". במקרים רבים, נקרא הנכס על שם הדבר שנקבר תחתיו: תפלצת דירות שחוסמת את הגישה לחוף תיקרא "פנינת הים"; קומפלקס שלצורך בנייתו נכרתו 200 עצים עתיקים ימותג כ"צמרת החורשה". כל השחקנים יודעים היטב את תפקידם בשובר הקופות הכל־ישראלי "תרמית הנדל"ן הגדולה". המכבסה עובדת.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ