בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך צריך ללמד את מלחמת העצמאות? בלי צד שני

68תגובות

פשיטה על הכפר הערבי סעסע בגליל, 1948
ארכיון לע"מ

נראה שרוח המפקד מחלחלת מטה. בשקט בשקט, בלי להחליף את תוכנית הלימודים בהיסטוריה, נערכו שינויים דרמטיים באופן שבו מורה משרד החינוך למורי התיכונים ללמד על מלחמת העצמאות. תוכנית הלימודים לא שונתה, אלא עודכנה. העדכון מצמצם את הצגת המלחמה - ממלחמה בין שני צדדים לוחמים, שלכל אחד מהם יתרונות יחסיים, קשיים ומטרות, למלחמת קיום יהודית שבה היו הרוגים ופליטים ונגרם סבל בעיקר לעם היהודי. החל ממועד חורף תשע"ז, הפסיקה מלחמת העצמאות להיות מלחמה בין שני צדדים המשלמים שניהם מחיר כבד מנשוא, והפכה לעוד מתקפה של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו