בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קיימברידג' אנליטיקה: הדרך לעולם אורווליאני

12תגובות
מחאה נגד פייסבוק
Czarek Sokolowski/אי־פי

הכל מבינים שמשהו רע מאוד קרה לפייסבוק בפרשת קיימברידג' אנליטיקה, אבל מה בעצם קרה שם? מה, בעצם, רקוב בממלכת דנמרק? מה מטריד את הציבור? אפילו הפרשנים מתקשים להסביר. לי יש תשובה: מפריע לנו השילוב של תעמולת בחירות ותקשורת מותאמת אישית. מדובר בהיבט מבני של מדיה חברתית, ולא בפריצה או במעילה באמון. במלים אחרות: זה לא באג, זה פיצ'ר. למה התאמה אישית היא דבר רע? מפני שהיא נוטה לייקר את מחיר המוצרים שאני קונה. יש, למשל, רשתות סופרמרקטים המפעילות "תמחור דינמי", שבו לבקבוק מים אין מחיר קבוע. אותו בקבוק מים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו