הבלוף של רפורמת "למידה משמעותית"

אמנון גלסנר
אמנון גלסנר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמנון גלסנר
אמנון גלסנר

החודש התבשרנו, מדו"ח מבקר המדינה, כי רפורמת הלמידה המשמעותית לא באמת יצרה שינוי. לא משנה אם הרעיון היה רע, או שהניסיון ליישם אותו הוא בלתי אפשרי – אך מורים בטח אומרים לעצמם: סוף סוף נוכל להירגע ולחזור להרביץ תורה, כמו פעם בימים הטובים, כשאנחנו היינו תלמידים צייתנים, חרוצים וממושמעים ושתינו בצמא כל מלה שנאמרה מפי המורה או נכתבה בספר הלימוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ