טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבלוף של רפורמת "למידה משמעותית"

13תגובות
נפתלי בנט פותר תרגיל על לוח בסיוע מחשבון
ששון תירם

החודש התבשרנו, מדו"ח מבקר המדינה, כי רפורמת הלמידה המשמעותית לא באמת יצרה שינוי. לא משנה אם הרעיון היה רע, או שהניסיון ליישם אותו הוא בלתי אפשרי – אך מורים בטח אומרים לעצמם: סוף סוף נוכל להירגע ולחזור להרביץ תורה, כמו פעם בימים הטובים, כשאנחנו היינו תלמידים צייתנים, חרוצים וממושמעים ושתינו בצמא כל מלה שנאמרה מפי המורה או נכתבה בספר הלימוד. משמעותי לתלמיד או לא משמעותי, רלוונטי לו או לא רלוונטי, מה זה משנה למורים או לבית הספר? העיקר שהתלמיד יצטיין ויגיע להיות בין הראשונים בבחינות המיצ"ב או...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#