${m.global.stripData.hideElement}

 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מבוא לאידיאולוגיה של הפריים־טיים

30תגובות
השקת העונה התשיעית של "האח הגדול"
אמיל סלמן /ג'יני

על מה אנחנו באמת מדברים כשאנחנו מדברים על תוכניות ריאליטי בטלוויזיה? כמה פעמים יכולים צופים לראות אנשים מבשלים ושרים? התשובה היא שהתוכניות האלה לא באמת עוסקות בבישול ובביצוע שירי פופ. זו רק המעטפת שלהן. במהותן, הן עוסקות במימוש עצמי. המשתתפים עוברים מה שמכונה "מסע". בפתיחה הם אדם לא ממומש ובלתי מסופק, שלא הגשים את חלומותיו, ולא הצליח להביע עצמו באופן שמניח את דעתו, וכעת הוא מציג בפני העולם את ליבתו הפנימית, האני האמיתי שמוכמן בתוכו. המסר האידיאולוגי המועבר בריאליטי הוא שעל האדם לחתור למימוש...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#