שילוב חרדים לא חייב להיות משחק סכום־אפס
הכתבה של אור קשתי ("המדינה נשענה על מחקר מוטה כדי להצדיק את הלימודים האקדמיים הנפרדים לחרדים", "הארץ 16.11), שהתבסס על מאמר שכתבתי לאחרונה, עוררה דיון מבורך בשאלה איך צריך לערוך מחקר שנועד לברר שאלות הנוגעות למדיניות.
יותר ויותר ממשלות בעולם, ובתוכן ממשלת ישראל, מבינות לאחרונה את הפוטנציאל הטמון בכלי המחקר לצורך גיבוש מדיניות ציבורית. על רקע זה, השאלה שנדונה במאמר שלי ובכתבתו של קשתי חשובה במיוחד: האם נשענה המל״ג על מחקר מהימן, כשגיבשה את התוכנית לשילוב חרדים באקדמיה? ואם לא, איך כן היתה צריכה לנהוג?
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND