בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ישראל שונאת גיוון

תגובות
איור של עמוס בידרמן. זוג צופה בטלוויזיה בתוכנית "בייק אוף"
עמוס בידרמן

בחודשים האחרונים שודרו בערוצי השידור הישראליים השונים, פחות או יותר במקביל, בשעות צפיית שיא, התוכניות הבאות שעוסקות באוכל ובבישול: "בואו לאכול אתי", "מעורב ישראלי" עם טל פרידמן, "אהרוני וגידי — המסע המופלא לאמריקה", "מהפכה במטבח", "שף קונדיטור", "אם.קיי.אר", "משחקי השף", "מאסטר שף", "בייק אוף", ו"אנחנו על המפית". אליהן יש להוסיף תוכניות שמשודרות בשעות מרכזיות פחות, כמו "מסעדת הפועלים של שגב". המסקנה הברורה היא, שבתחום התוכן הטלוויזיוני, שלו השפעה עמוקה על עיצוב התודעה של הישראלים, תחרות איננה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו