עמי וולנסקי
עמי וולנסקי

הרצון של מערכות חינוך להכין את תלמידיהן לשוק עבודה המשתנה במהירות ולהתאים את דפוסי ההוראה לשינויים במיומנות של הילדים באיתור ועיבוד מידע עומד כיום בבסיס המאמצים של אומות בביצוע רפורמות בשיטות הלימוד — רפורמות, שכולן מחייבות רמה גבוהה של מורים.

בעשור האחרון אכן חל שיפור ברמת ההשכלה של הפונים להוראה בישראל. במוסדות האקדמיים לומדים גם בעלי מקצוע מתחומי ההיי־טק, המשפטים ומקצועות חופשיים אחרים, הרואים בהוראה שליחות ורוצים לעשות הסבה למקצוע זה כפרק ב' בקריירה. שתי רפורמות, "אופק חדש" ו"עוז לתמורה", תרמו תרומה חשובה להתפתחות הזאת, אך אם מבקשים להיערך להקניית מיומנויות למידה חדשות, יש לאמץ מדיניות ארוכת טווח, שתתחיל בהגדלת הביקוש למקצוע ההוראה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ