בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מורן שריר | עממיקו למכירה

פרסומת למי עדן, ערוצים 2 ו-10

תגובות

חיים כהן ויובל שרף עומדים מעל סיר מהביל ומלהגים על יתרונם של מים מינרלים. למה? אין להם משהו יותר טוב לעשות בחיים? ומה לכל הרוחות עושה יובל שרף במטבח של חיים כהן? אה נו, זו פרסומת, לא צריך שיהיה היגיון.

הכל התחיל עם סדרת סרטונים תמוהים. חיים בוהן ובתו האנרגטית הכינו מרק במה שנראה כמו תוכנית בישול זולה. הכל היה אמור להיראות מרושל ולא אסתטי. לשף היה אף גדול והתבשיל נראה מבחיל. הסגנון ניסה להזכיר חובבנות של ערוץ מקומי אבל הרישול היה מוקפד מדי. היה ברור שמאחורי הסרטון עומד תאגיד ענק, למי עוד יש כסף לקנות זמן פרסום באמצע "ארץ נהדרת"? במקום שמי עדן יגרו אותנו עם מבזקים קצרים במשבצות שידור נידחות, הם הלכו בגדול. ארטילריה, מטוסים, 50 שניות בפריים טיים של שישי בערב. הם יכלו לנסות לעורר סקרנות לאומית עם קמפיין אטי ושקט אבל לא היתה להם סבלנות. מי צריך סבלנות כשיש תקציב גדול?

מהר מאוד גילינו שפני הקמפיין הם פניו של חיים כהן הלוגם מים מינרלים ומתמוגג כאילו יצא משחיית בוקר במעיין נעורים. הסיסמה היא "מי עדן, הדבר האמיתי" ובכל פריים ניסו הפרסומאים להבהיר לנו שאנחנו רואים לפנינו את הדבר האמיתי (חיים כהן, מי עדן) בניגוד לזיוף (חיים בוהן, תמי 4). זה די אירוני משום שמדובר בפרסומת הכי מזויפת שנראתה כאן זה שנים. הכל, מהמטבח שנראה כמו קטלוג של איקאה ועד לזיווג התמוה עם שרף, הכל מלאכותי. מגוחך במיוחד הרגע בו מסביר כהן לשרף מה הם הדברים החשובים בחיים. "הדבר האמיתי זה לא רק בבישול, זה גם איך את בוחרת לחיות. זה בזוגיות שלך, זה...", פה לוקח כהן פאוזה לפני שהוא נזכר בעוד דוגמה, "...במים שאת שותה". כן, הוא חשב על זה הרגע, ממש אילתר. שרף בתגובה נראית ממש מופתעת. "במים?!", היא תמהה. כן, במים. את נמצאת בפרסומת למים מינרלים, למה את כל כך מופתעת? אה כן, כי את שחקנית וקיבלת ליד תסריט גרוע.

לחיים כהן יש שני נכסים חשובים: כישרון בישול ואשליה של עממיות. דווקא העממיות שלו אמורה להתאים יותר לקמפיין לשתיית מי ברז, אבל הוא בחר להמליץ על מים מינרלים ועוד לזלזל במתחרים על "מי הברז המסוננים" שלהם. לפי דיווחים שונים, כהן הרוויח מיליון שקל על מסע הפרסום הזה. סכום יפה, על העממיות שלי לא היו משלמים שקל עשרים. מה שכן, כהן צריך לדעת שעממיות היא לא נכס בלתי מתכלה, אפשר להשתמש בה פעם אחת. אחרי שרואים אותך מדברר חברה מסחרית ועוד מכפיש את המתחרים, לא תוכל להמשיך לספר צ'יזבטים על החריימה האגדי של אמך האהובה.



כהן ושרף. הפרסומת הכי מזויפת שנראתה כאן זה שנים



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו