גם אבא רוצה להיות בווטסאפ
הפרסומת המשודרת היום לתרכובת מזון לתינוקות, שמככבות בה אמהות מפונפנות, משקפת את המציאות: קבוצת ווטסאפ "גן מיכל" מקבלת דיווח מהשטח: אחת שחשבה שהיא יודעת, מעדכנת על רכיב לא רצוי בתרכובת. אמנם הרכיבים בתחליפי החלב, כפי שלמדנו מפרשת "רמדיה", הם בבחינת דיני נפשות, אך מהפרסומת מתקבל הרושם, שאפשר להירגע — אף לא אחת מהנשים, בין שהיא בישיבה במשרד או על הספסל בגינה, אינה משנה את סדר היום שלה. הלאה משרד הבריאות, תחי הסמכות האמהית, המניחה שהאחריות להזנה היא התפקיד הבלעדי של האשה. השיא הוא בקטע המסיים — גבר מבוהל מגלה, שצירפו אותו לקבוצה בטעות. מי פה אמרה הדרה?
תגובות
מדדים של קסם
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי