בועטים בצרכן

לוגו הארץ 2019
מאמר המערכת
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
לוגו הארץ 2019
מאמר המערכת

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר בחודשים האחרונים שוב ושוב על רצונו להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה, אך בפועל התנהלות ממשלתו וחברי הכנסת מסיעת הליכוד גרמה לתהליך הפוך — הגברת הריכוזיות בתחום התוכן וחשש לפגיעה בצרכנים.

חבילות הטלוויזיה הרב־ערוצית בישראל הן מהיקרות בעולם, וזאת משום שהשוק נשלט על ידי דואפול HOT ו־yes. אף על פי שהתשתיות מאפשרות כניסה של שחקנים חדשים, שיציעו לצרכנים טלוויזיה על גבי האינטרנט, בפועל נכנסה לתחום זה רק חברת "סלקום". נתח השוק שלה, יחד עם ספקי תוכן גלובליים נוספים, הוא קטן יחסית, וטרם חלה ירידת מחירים משמעותית.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ