בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בועטים בצרכן

16תגובות
מסי בועט
HEINO KALIS/רויטרס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר בחודשים האחרונים שוב ושוב על רצונו להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה, אך בפועל התנהלות ממשלתו וחברי הכנסת מסיעת הליכוד גרמה לתהליך הפוך — הגברת הריכוזיות בתחום התוכן וחשש לפגיעה בצרכנים. חבילות הטלוויזיה הרב־ערוצית בישראל הן מהיקרות בעולם, וזאת משום שהשוק נשלט על ידי דואפול HOT ו־yes. אף על פי שהתשתיות מאפשרות כניסה של שחקנים חדשים, שיציעו לצרכנים טלוויזיה על גבי האינטרנט, בפועל נכנסה לתחום זה רק חברת "סלקום". נתח השוק שלה, יחד עם ספקי תוכן גלובליים נוספים, הוא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו