בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנחנו עוד חור בחגורה הסינית

תגובות

בתגובה על "פעם שלישית חקירה" מאת עמוס הראל ("הארץ", 14.9) עמוס הראל מצטט את דבריו של פרופ' שאול חורב ביחס למשמעות האסטרטגית המסוכנת של השתלטות סינית על חלק מנמלי ישראל, אך השתלטות זו אינה מוגבלת לנמלים וכוללת ענפי תחבורה שונים. חברות סיניות מוכנות להשקיע הון עתק בבניית מסילת רכבת לאילת. כלכלני משרד האוצר ומומחי תחבורה בדקו פעמים אחדות את ההיתכנות הכלכלית של הפרויקט ומצאו שאינו כדאי. במחקר שערך הכלכלן פרופ' עזרא סדן, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, נטען שהעברת מטענים באמצעות המסילה תהיה יקרה פי כמה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו