הילדים קוראים, אבל לא מבינים את המלים

דוד מייזלמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
דוד מייזלמן

בתגובה על "האיום האורייני" מאת נועה אסטרייכר ("הארץ", 12.9)

ברצוני לחזק את דבריה של נועה אסטרייכר. במאמרה, היא שמה את האצבע על ה־בעיה: הילדים לא קוראים. ואם קוראים, לא מבינים או מבינים לא נכון, בדיוק כפי שאיבחנו המחנכים כבר בשנות השישים. אני מורה לערבית ומחנך בגמלאות, המתנדב בבתי הספר ומסייע בהכנת שיעורים לתלמידי חטיבה ותיכון. להלן כמה דוגמאות להמחיש את חוסר הידיעה וההבנה של ילדים את הנכתב, וגרוע מכך — הבנה לקויה. הדוגמאות מבדחות ועצובות כאחד:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ