פניני חשיבה | מכתבים למערכת 16.2.2020

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

פניני חשיבה

בתגובה על "מה משמעות החיים? אולי צריך לשאול ילדים בני 10", מאת שירה קדרי־עובדיה ("הארץ", 12.2)

בהתרגשות רבה קראתי את הכתבה של שירה קדרי־עובדיה על התוכנית שיזם פרופ' אריה קיזל באוניברסיטת חיפה, "פילוסופיה לילדים". בתוך כל תיאורי הבעיות המקומיות והעולמיות, הזדהרה לה כתבה חיובית ומקיפה על מעשה חינוכי מרתק וחשוב ביותר. מדוע התרגשתי מהכתבה? ראשית, בזכות תשומת הלב והמקום המרכזי שהעניקה מערכת העיתון לנושא חינוכי בעל חשיבות כה רבה, דווקא בימים סוערים אלו. שנית, בשל העמדה החינוכית של מנחי התוכנית, המנוגדת כל כך ל"רוח הזמן", כפי שעלתה מכתבת השער של ניר חסון מאותו גיליון, על הדרך שבה סיכלו תושבי הר חומה הקמת מרכז תעסוקה לערבים על אדמת הכפר הסמוך, משום ש"מדינת ישראל שייכת רק ליהודים, והערבים צריכים להיות שואבי מים וחוטבי עצים" ( "הארץ", 12.2).

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ