בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההתעמרות של חברות האוטובוסים

תגובות

לאחר שנים של נסיעה בתחבורה הציבורית, שבה אני משחקת על פי הכללים של חברת דן וקווים, החלטתי לצעוק ולומר שהמשחק אינו הוגן. הרי כל מי שנוסע בתחבורה הציבורית מרגיש זאת, אבל רובנו איננו עושים כלום - כי צריך להגיע לעבודה ולאוניברסיטה ולא לאחר.

במשחק הזה אין כללים, אין חוקים. חברה גדולה ודורסנית עושה מה שהיא רוצה לציבור חלש. האוטובוסים מגיעים לפי לוחות הזמנים שלהם, איחורים הם חלק בלתי נפרד משגרת נסיעתם. יבוא או לא יבוא?

לפעמים מרגישים כמו במשחק "תופסת" - אם לא תהיו דרוכים, האוטובוס לא יעצור בתחנה. במשחק הזה גם דוחסים אנשים בעמידה. פתאום אין כללי בטיחות, ומי בכלל שמע על חגורות. ולמה להגדיל את מספר האוטובוסים כשהציבור עולה גם כך? עולה ומשלם.

באחרונה שמענו על כוונה לבטל קווים - כמובן, לטובת שיפור השירות. וכך, כדי להגיע מרמת גן לאוניברסיטת תל אביב יידרש הסטודנט לנסוע בשני אוטובוסים. אוטובוסים עמוסים, דחוסים ומאחרים.

ואחר כך יעשו מסיבה גדולה וידברו על "עיר ירוקה" ו"איכות סביבה" והחשיבות של המעבר לתחבורה ציבורית.

לנו אין ברירה. אין לנו מגרש משחקים אחר, אין חברת אוטובוסים אחרת. לכל היותר נשלח מכתב תלונה ונקבל תשובה מנומסת. למחרת נעלה לאוטובוס עמוס כשהדלת הקדמית מוחצת את האנשים - כי כבר אין מקום. נמשיך ונעלה לאוטובוסים, נשלם כרטיס מלא לחברת דן ולקווים. למרות השירות הגרוע.

נעמה סוקניק

רמת גן



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו