בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמינות המורים

תגובות

בתגובה על "שקלול הציון בבגרות עשוי להשתנות, כי בתי הספר מקילים על התלמידים", מאת אור קשתי ("הארץ", 23.5)

כמורה (היום בגמלאות) העברתי דורות רבים של תלמידים את בחינת הבגרות במתמטיקה, בכל הרמות. קראתי את הכתבות הרבות בדבר ציוני ה"מגן" מול ציון הבחינה.

ציון בית הספר איננו ציון מגן. ציון בית הספר אמור לשקף את יכולת התלמיד הרבה יותר טוב מאשר מבחן אחד ויחיד הנערך בתנאים של לחץ עצום.

נראה לי שעדיף להתאמץ ולחנך דווקא את המורים לתת ציונים המשקפים את הידע האמיתי של התלמיד ולא את הרצון בהצלחתו.

בשנות עבודתי הרבות עמדתי כמה פעמים מול לחץ של הורים להעלות את הציון השנתי של ילדם. הכי קל היה להיכנע ולעשות כרצון ההורים, אך מעולם לא הסכמתי להעלות ציון לתלמיד כדי לעזור לו לקבל ממוצע גבוה יותר.

עזרה, ככל האפשר, אמורה להינתן בלימוד ובהבנת החומר. אמינות המורים היא העומדת למבחן. אם אנחנו לא נהווה דוגמה ליושר ואמינות, מי כן?

השם שמור במערכת



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו