בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מלכודות גם בכביש 6

תגובות

בתגובה על "מלכודת המנהרות" מאת רויטל חובל ("הארץ", 3.6)

אינני מכיר את מנהרות הכרמל ולא את הבעייתיות המוצגת בכתבה, אבל בעיות בשילוט בארץ אני וציבור הנוסעים מכירים היטב.

אביא כדוגמה את הנסיעה בכביש 70 מיקנעם דרומה לכיוון צומת פרדיס - עורק תחבורה מהחשובים בארץ לתנועה בציר צפון-דרום.

הנוסע מיקנעם דרומה חולף על פני צומת אליקים ומגיע למחלף עין תות - ההתחלה של כביש 6. הכביש הראשי, על שני נתיביו, ממשיך באופן טבעי לגמרי, על פי השילוט, לתל אביב ולירושלים. הנוסע מוצא את עצמו לפתע בכביש האגרה - בעוד שהשילוט ליציאה הצדדית מורה "זכרון יעקב" בלבד.

כלומר, אין שום אזכור לאפשרות להגיע לתל אביב בנסיעה לכיוון זכרון יעקב בכביש 70, וממנו לכביש 2 (כביש החוף) או לכביש 4.

הייתכן שמישהו מעוניין בכך, שציבור הנהגים ייסע דווקא בכביש האגרה?

אותה התופעה בדיוק ימצאו הנהגים גם בקצה הדרומי של כביש 6 - בכביש 40 מבאר שבע צפונה. במחלף מאחז הכביש נהפך באופן טבעי לגמרי לכביש 6, ובו שילוט לתל אביב ולאשדוד - בשעה שהמשך כביש 40 הוא יציאה צדדית.

כרגע אין בכך בעיה, שכן הנסיעה בכביש 6 בקטע הדרומי שלו אינה כרוכה בתשלום; המצב ישתנה כאשר יתחילו גם שם בגביית אגרה.

עמי זהבי

תל אביב



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו