בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבעיה באוטובוסים

תגובות

בתגובה על "אוטובוס ושמו פשלה" מאת נחמיה שטרסלר ("הארץ", 10.6)

אנו מרוצים דווקא מהאפשרות, הקיימת היום, להגיע (כמעט) מכל נקודה לכל נקודה בתל אביב וסביבתה, ברמת שירות סבירה ובתדירות סבירה - בלי להחליף אוטובוס. התוכנית המוצעת, שתחייב החלפת אוטובוס, תוריד מהאטרקטיוויות של השירות.

משפחות מחזיקות מכוניות לא רק כדי להגיע לעבודה בזמן, אלא גם כדי לבקר משפחה וחברים בסוף השבוע ובימי חג, כאשר אין תחבורה ציבורית. הציבור החילוני נכנע להפגנת הכוח של הפוליטיקה הדתית.

רות ואברהם אחלמה

תל אביב

*

נחמיה שטרסלר טוען במאמרו, שחוסר היעילות והשירות הלקוי של חברת דן נובעים מכך שהחברה היא מונופול.

לדעתי, אם יש בעיות הקשורות לחברה זו, הן נובעות מכך שהפיקוח עליה לקוי. מעקב מדוקדק וקפדני יכול לגרום לאוטובוסים של החברה להגיע בזמן ובתדירות הרצויה.

אם התחבורה הציבורית תופרט, בלי להבטיח מערכת בדיקה יעילה, הדבר עלול לגרום לכך שהחברות החדשות והמופרטות יתמקדו בקווים רווחיים ויזניחו את שאר הציבור.

כדי לשפר את השירות, יש לשפר את הפיקוח עליו. הפרטה לא תעזור לכך.

יוסי סגול

קרית שמונה



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו