בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בהעדר תווית מחיר על המוצר

תגובות

בתגובה על "זכות הצרכנים להשוות" מאת אורה קורן ("הארץ", יומן כלכלי, 5.1):

כבר כיום אין החוק לסימון מחירים מתבצע כנדרש: פעמים רבות הצרכן נאלץ לפשפש במספר רב של פריטים מן המוצר שהוא חפץ לקנות, עד שהוא נתקל באחד שתווית המחיר מודבקת עליו. הכוונה בעיקר ל"מוצרי מקרר" כבשר, דגים, עופות, ירקות קפואים וכו', והבעיה קיימת בכל רשתות השיווק הגדולות. וכאשר טורח הצרכן להתלונן לפני הנהלת החנות, הוא נענה באחת מן התשובות המתחמקות - טעות, התווית נפלה ועוד.

ברור לכל שטובת הצרכן מחייבת את השארת החוק על כנו, ונטיית משרד התמ"ת לשנותו לטובת היצרנים - היא פסולה. יתרה מכך: על משרד זה לדאוג לאכיפתו באמצעות ביקורות והטלת קנסות.

מנחם אבינעם

רעננה



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו