בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שיקולים נכונים של שר התחבורה

תגובות

בתגובה על "לא עוצרת במבשרת" מאת שרון קדמי ("הארץ", מוסף נדל"ן, 4.2)

מאיר שטרית, שר התחבורה, המבין את גודל העוולה (שלא לומר האיוולת) התכנונית המסעירה את התושבים במבואות ירושלים, אם לא תוקם תחנת רכבת באזור מחלף חמד, מוכיח שאפשר גם אחרת. הוא הורה לבכירי משרדו לנסות למצוא פתרון להקמת תחנת רכבת אזורית ממערב לירושלים חרף הקשיים שעליהם מצביעה הנהלת הרכבת.

עם זאת יש לזכור, שאין ארוחות חינם וכי הקמת תחנת רכבת ליד מחלף חמד מחייבת העתקת תוואי הרכבת המהירה ירושלים-תל אביב דרומה מנתיבה המתוכנן כיום (מצפון למבשרת ציון, במנהרה מעבר לקו הירוק) והעברתה במנהרה במקביל לכביש מס' 1.

כל פתרון אחד לא יצלח, ודינו ירידת כספים לטמיון ובכייה לדורות.

יוסי קמחי

מבשרת ציון

*

תציג נא הרכבת את התסקיר או הבדיקה שנעשו בנוגע להקמת תחנת רכבת במקום שאנו מציעים באזור עין חמד, שתשרת לא רק את תושבי מבשרת ציון אלא גם את תושבי אבו גוש ובית נקובה, קרית טלז-סטון, הר אדר וקיבוצים ומושבים בסביבה. בעידן שבו ירושלים מנסה להשתחרר מעומס תחבורה יאולצו אלפי תושבים העובדים בבירה להמשיך להיכנס לעיר דרך צוואר הבקבוק הפקוק. סיבה נוספת לתמיכה בשירות תחבורה מהיר זה היא הפחתת תאונות הדרכים בקטע כביש עמוס במיוחד.

התירוץ שהוצג לפני פעילי היישוב, ולא צוין בכתבה, הוא, שהרכבת לירושלים אמורה להיות רכבת מהירה ולכן לא תוכל לעצור בתחנה המוצעת אף לא לארבע דקות. להצעת התושבים, ולפיה לא כל 6 הרכבות העוברות בשעה יעצרו בתחנה אלא אחת או שתיים בלבד, בהתאם לשעות העומס, לא ניתנה תשובה הולמת.

רוני שטרקשל

מבשרת ציון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו